fredag 8 juni 2012

Nej nu ska här ökas farten

De senaste dagarna har varit bra rent matmässigt. Mycket loggande och promenader vilket ger resultat. Inget komplicerat men ändå tillfredställande. Dock sket (!) jag i den inplanerade plyometriska delen av mitt benpass i tisdags. Jag var så trött och omotiverad.
Måndag och Onsdag har varit filminspelning så då har jag inte kunnat träna, tar för mycket på den mentala prestationsförmågan tyvärr.
Gårdagen började med en hårklippning på Stadsteatern i tre timmar! Kom aldrig riktigt tillbaka efter det. Hade tänkt träna överkropp och sedan underkropp dagen efter, dvs idag.
Samt repa och översätta boken. Men det blev bara lite översättning och sen mat mat mat. Var så hungrig igår och inget hjälpte trots mycket protein och fett.
Kanske livets oroligheter som påverkade magen och inte enbart riktig hunger, men knorrade och rev i magen gjorde det i alla fall.

Idag ska jag 
Promenera 930-1030
Köra Robert Castle uppvärmning 1040-1150
Repa 1200-1330
Träna underkropp och överkropp 1350-1530 (1h 40 min) TA MED ENERGI!
Handla fika och protein 1540-1555
Käka 1600-1620
Fika med mamma 1630
Äta middag 18 typ


Underkropp
Frontsquat 3x 10
Leg curl 4x8
Stående smith-calf raise 3x 20

Plyos!

Chins
L-sit
ASS-HSPU
Lateral delt raises
Row
Tricep circuit

NU KÖR VI!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar