måndag 28 maj 2012

Tillbaka

Mycket har hänt sen sist. Bråda dagar just nu.
Flänger på castings och möten och träningar och repetitioner.
Allt går bra. Utom dieten. Men det får jag ta. Kan inte klaga på livet just nu.
Igår körde jag mitt första inomhuspass med Parkouren. Detta efter att ha kört Parkour Nuit onsdag natt kl 23-01 ! Lite för tidigt för det, men efter det Gav jag mig  fanken på att sätta Kong, så i torsdag begav jag mig till Medis vid de fyra murarna mot Södra station.
Och övade. Övade. Övade. Övade. Bailade rejält en gång, men efter det var jag inte rädd för att baila längre, det gjorde ju inte så ont som jag trodde innan.
Efter det påbörjade jag mitt Vertikala Hopp-program i fredags.
3x10 frontsquat @50 kg
4x8 sittande legcurls
3x20 stående vadpress

Sedan plyometriska hoppövningar.
Och vilken träningsvärk jag har/haft! Helt överjävligt. Jag hoppades att ett avancerat parkourpass inomhus skulle avhjälpa det lite pga lite genomströmning, kanske gjorde det det också, isåfall bävar jag för hur det kommer kännas efter nästa styrke-plyopass utan efterföljande parkour.

Önskar verkligen att jag hade bättre gener för återhämtning. Jag älskar att träna. Men träningsvärken jag får gör det övriga livet lite smått miserabelt.

Fettnedgången har råkat på patrull. Jag har överätit lite, men framförallt i fredags och lördags.
I fredags var det planerat, och ändå nådde det bara 2500 kcal med fokus på kolhydrater och protein efter träningspasset. I lördags däremot gick det överstyr då jag var ensam hemma, och inte hade tillgång till den mat jag ville ha pga stängda butiker. Skitstressande. Mycket smör och bröd. Ett överslag ger mig ett totalt intag på ca 3700 kcal.
Well well, bara på´t igen.

Planerat idag är i alla fall
Promenad 1 h med lite parkourinslag förmodligen ;-) ca 250 kcal klar
Styrketräning underkropp+plyos ca 1,5-2 h ca 200 kcal klar
Lätt cykling 10 minuter+stretch. klar

Översättning av bok 15-18
Parkour avancerat pass 19-21 ca 150 kcal tror jag skippar detta och kör balansträning på egenhand.

Matintag satsar på 2000-2150 kcal




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar