tisdag 1 maj 2012

Skräckfilm...

Dagens matintag 120501 50 g skinka 2 ägg 1 avokado 4 oxrullader i gräddsås lingonsylt sallad ca 10 plommon/körsbärstomater 40 g 70% choklad !! 1 äpple 30 g paranötter 4 nävar biopopcorn !! 1 stor mugg cola light 6 getmesost-tryfflar i mörk choklad !! mer plommon/körsbärstomater 500 g keso mini tigerräkspasta fransyska Jag o tjejen gick på bio spontant. The woman in black... Fy fan, hatar skräckfilmer! Känner hur adrenalinet stressar min kropp och jag bara vill vräka i mig choklad. Som tur är var det tidiga bion, så det var ljust ute när vi kom ut och nu skall vi snart se på Game of Thrones och packa upp så smått efter landet-vistelsen. Imorgon är det jobb igen, 1+2+2 föreställningar kvar, sen är det INGA FLER TIDIGA MORGONAR!! Ska bli så jäkla skönt, kommer kunna börja träna och motiveras att hålla kosten bättre så mycket lättare! Imorgon är det parkour-träning vid medis, ska bli riktigt kul! Funderar på att testa Athlean-X programmet jag laddade ner häromdagen. Har redan kört pass 1 och 2 av 5 för week 1 of 4. Lite mer bodybuilding 10-12 reps träning blandat med atlet övningar såsom ladders för snabbt fotarbete. Ska provköra första 4 veckorna och se om det ger önskvärt resultat, mindre kroppsfett, bibehållen/ökad muskelmassa, bibehållen/ökad parkour skills. På conditioning-dagar kommer jag lägga till statiska gymnastövningar för att bibehålla/långsamt förbättra där. Med minskad arbetsbörda och mer sömn tror jag den här mängden träning kommer funka! Ska bli kul att se! Angående maten så går det någorlunda.. tryffeln var ett infall, från tjejens sida iof, men jag var inte sen att haka på.. ja ja, vi blir bättre på detta tillsammans och jag är säker på att kosten kommer bli hundra gånger lättare att hålla nu när vi är hemma igen och kan styra lite själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar