onsdag 16 maj 2012

Parkour, Pepp o Pain

Fick mitt repschema för sommarens föreställning idag.
Har inte mycket tid att träna parkour på inför min fysiska djungel-man-ap-roll.
Så efter möte på arbetsförmedlingen, scanner-skrivare installation, pappersarbete, möte med regissör angående ett framtida projekt (mer om det i framtiden), matinhandling, matlagning, fastebryt och påladdning av SL-kort, så kom det äntligen.
Det första parkour-passet. (tekniskt sett mitt andra, men vafan)

Och vilken glädje, vilken energi, vilken träningsvärk i bröstmusklerna jag kommer ha imorgon. Tror jag.
Efter avslutat pass och tillika islaget knä (samma knä som jag slagit i under föreställning och det svullnat upp till dubbla sizen för sisådär en tre veckor sen. Blåmärkena har inte försvunnit än och de joinas nu av ett nytt! Huuuuaaaaa smäääärta är svaghet som lämnar kroppen.......)
så snackade jag med tränarna om min önskan att bli så bra som möjligt innan premiär den 4 juli.

En lång historia kort, det kommer krävas en hel del dedikering från min sida för att ro detta i hamn, men om jag är villig till det så "kommer vi hjälpa dig" som tränarna sa. "Alltså det är bara att haka på de avancerade passen direkt säger jag, det är nog enda vägen, så kör bara" FETT!!!

Nästa pass: Imorgon!

Peppad peppad peppad!

Dagens makrointag

231 g protein
108 g kolhydrater
99 g fett varav 20 g Omega 3, 15 g Kokosnötsolja
2020 kcal

Lite väl mycket fett kanske, men kabanosserna (2 st) var goda och jag förtjänade dom!

Nu en kopp mullbärs-te och sen soooooova.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar