fredag 18 maj 2012

Fullt ös fast medvetslös

Sådär! Hjälpt farmor att flytta till äldreboende och hunnit med 1,5 h gång också, allt med 2h sömn och 7 h vridande o vändande. Är nog inte van vid att träna så sent på kvällen och käka så mycket så sent på kvällen är numera ovant för mig. Länge tyckte jag om att äta mig mätt precis innan jag skulle sova, men den senaste veckan har det fått gå nån timme eller två mellan middag o sänggång. I vilket fall, idag ska det översättas, vilket jag pausar ifrån 2x 10 min av myofascial release-terapi för smalben o höfter samt bröst/skuldror. Och frukost/lunch såklart vid 15-16 tiden. Dags att sätta igång! ------------ Oj, ny dag! Oj jag sov jättegott! Oj, wow, parkour... Så jäkla fett! Även gårdagens intag blev rätt fett! 200g protein 179 g kolhydrat 122 (!) g fett 2614 kcal ! I fortsättningen loggför jag inte min träning i shapeupclub, det ger mig bara en felaktig bild och försvårar deffen. Eller? Ner 0,3 kg från igår... Iof sov jag jättedåligt natten till igår och kan ha hållet en massa vatten. Vem vet, jag kanske var ännu lättare igår om det inte varit för kass sömn? Ingen idé att spekulera i det, inte som att det gör någon skillnad direkt, det som betyder något är huruvida jag går ner stadigt under lång tid, vilket jag gör! Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar