fredag 4 maj 2012

Ringar på vattnet

Jahopp, där försvann allt jag skrivit. Ja ja, mest tidig-morgon-dravvel ändå så. Sov dåligt inatt, kanske var det inte så mycket kcal som åkte ner i kakgålet igår ändå? Brukar sova dåligt när jag drar ner för mycket på kcal o framförallt kolhydrater. Två riktigt bra och roliga föreställningar har avverkats idag. Känns gött, att avsluta starkt, denna 4 månader långa resa. Kommer sakna mina kollegor, hoppas möta dom i framtiden. Ikväll blir det kombinerad sista föreställnings/premiärfest, då en av oss har premiär med en show på orionteatern. Så därför satsar jag på sprit o protein idag, allt för att inte lägga på mig. Kommer träna underkropp imorgon, och soooovaaa... Tänkte köra idag, men det blir så stressigt, och när jag ändå ska dricka sprit så.. Kanske jogga/powerwalk/hopprep några minuter innan jag går hem. Dagens matintag Skol-kalops, sallad,tomat, 2 skivor inlagda rödbetor. Kyckling 200 g Sallad Kyckling 400 g Sallad Keso mini 500 g Kesella 100 g Rom 3+1 cl Rom 3 cl 2x 33 cl starköl 5,4% 3x Rom 3 cl 1 äpple 1 weider protein bar Makro ca 210 protein 125 kolhydrat 40 fett 20 g alkohol 840+500+360+720=2420 kcal Väldigt stolt över att jag avstod från jordnötterna när de erbjöds upp i fejjan på mig kl 0032 efter 5 Rom on the rocks och 2 Heineken. Mumsar på en weider-proteinbar och keso mini m äpple o kanel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar