söndag 19 augusti 2012

Beginning of a beautiful friendship

Efter gårdagens bravader återtog jag lite rutinen i vardagen, genom att dra av ett gympass På morgonen! Jävligt skönt pass och ett nytt program som känns jäkligt nice hittills! Efter det väntade brunch-möte på café String på nytorgsgatan. Jäkligt smaskig buffé och två människor som jag spenderade 3 1/2 timme med pratandes om stage-fightingen och våldets underbara värld. Kommer inleda ett projekt som innebär att jag och min partner Mattias ska försöka examinera två steg åt gången inom NSFS (Nordic StageFight Society) regelsystem. Med andra ord, lägga oss i hårdträning för att bli riktigt vassa fighters med allt från bara händer till beväpnade med värja, bredsvärd, pistoler, svärd och sköld, långstav, värja o dolk m.m
Just nu måste vi hitta 2-4 personer till som är lika motiverade och ambitiösa som ja och Mattias sim skulle vilja ha Anders som lärare under 8 heldagar fördelat på 4 månader. Har skummat runt lite bland mina kontakter och sk börja kontakta folk nu, så bara att hålla tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar