tisdag 21 augusti 2012

Jag har en historia av storslagen romantik

Howl
Hem
Mr. Brightside
Bliss
Vilka andra låtar finns det som kan beskriva unge Werthers lidelsefulla kärlek? Och som dessutom "resonates" med mig? De ovan nämnda gör det på olika sätt. Till på lördag ska jag ha valt en låt att ta med mig till Carolina Frände på Stadsteatern för en audition-workshop. Jag blev med andra ord kallad.
WAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!
Så jäkla glad för detta!
Okej, fokus, en låt men också en händelse (fiktiv, verklig) ska förberedas och berättas på 5 minuter. En Werther-händelse. Har ju några på lager...
Spån:
Skara-cyklingen
Skara-Vimmerbytjejen
Urvriden trasa 
Cykeltjuven
Tobbe-Julia incidenten

Mmm ska nog kunna koka ihop nåt riktigt storslaget i romantiskt.

To do
Låna o lämna böcker i gamla stan
Foamrolla
Leta reda på lösen till gamla bloggen
Träna C passet
Käka
Förkläde för H på Rival/läsa bok o anteckna
Åka ut till landet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar